xdescarca-ghid-cum-aleg-un-filtru-de-apa-ebook-gratuit-7filtre-buton

Renuntarea la cumparare reprezinta un serviciu oferit clientilor S.C. TWIN Industry S.R.L., societate comerciala cu raspundere limitata, organizata potrivit legii romane, cu sediul in Bucuresti, Sectorul 3, Strada Romulus, Nr. 38, Etaj 1, Ap. 1H, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/5465/2020 si avand Codul Unic de Inregistrare RO42538960

Prin acest serviciu, clientii 7filtre pot returna in termen de 14 zile calendaristice produsele cumparate de pe https://7filtre.ro/, conform termenilor si conditiilor de retur prevazute in prezentul Regulament.

Acest serviciu nu afecteaza dreptul de retragere prevazut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, pentru contractele incheiate la distanta.

Clientii care renunta la cumparare, solicitand returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.

Acestia pot fi persoane fizice  sau persoane juridice care au achizitionat produse de pe 7filtre.ro, fiind titularii facturii sau ai bonului fiscal (persoane fizice) sau reprezentantii persoanei juridice titulare a facturii fiscale 7filtre.

Cum puteti returna produsele achizitionate de la 7filtre?

Produsele cumparate de pe https://7filtre.ro/ pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice:

  • prin completarea Formularului de Retur si trimiterea acestuia la adresa de email: vanzari@7filtre.ro
  • declaratie neechivoca in care cumparatorul isi exprima decizia de retragere din contract, a carei primire va fi confirmata la vanzari@7filtre.ro

Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza:

  • de la data livrarii produsului in cazul in care produsul a fost achizitionat de pe https://7filtre.ro/ ; in cazul unei comenzi care contine mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.
  • Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a fi nevoit sa justifice decizia si fara a suporta alte costuri.
  • In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
  • Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.

Conditiile referitoare la produsul returnat

  • Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat:
  • Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie;
  • Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Produse care nu sunt acceptate la retur

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare
  • inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  • produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • cartuse desigilate
  • produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;
  • daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

Atentie! Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier sau ridicate de la sediu.

Pentru produsele care au in componenta consumabile (cartuse, filtre, sare, etc.) si au fost desigilate, in momentul returnarii produsului, din contravaloarea achitata se va scadea contravaloarea pieselor consumabile folosite sau desigilate. Pretul de referinta pentru consumabile este cel din momentul trimiterii cererii de retur prin posta sau email.

Dreptul de retragere nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile de retur, in functie de optiunea dvs., puteti alege un alt produs sau rambursarea sumei platite pentru respectivul produs. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza 7filtre cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site.

Pentru produsele pentru care solicitarea de retur s-a facut prin Formularul de Retur de pe site, in termen de maxim 2 zile lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata. Comunicarea cu clientul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala.

Cum imi sunt restituiti banii pentru un produs pe care l-am returnat?

Pentru restituirea banilor puteti alege intre doua variante: fie iti returnam banii intr-un cont bancar (in acest sens vom avea nevoie de un cod IBAN), fie emitem un voucher al carui valoare va fi egala cu suma ce trebuie returnata (acesta varianta va permite sa folosesti banii respectivi pentru orice comanda ulterioara)

Clientul trebuie sa predea produsul cu toate componentele, accesoriile, inclusiv manuale si certificate de garantie, obligatoriu insotit de factura/ bon fiscal si de dovada platii, in baza unui proces verbal de predare primire.

7filtre va face o evaluare a starii produsului, inclusiv in ceea ce priveste componentele si accesoriile acestuia.

7filtre va emite o factura de stornare cu valoarea rezultata in urma evaluarii si va rambursa clientului suma respectiva de bani, mai putin costurile initiale ale livrarii daca au fost suportate de cumparator.

Dupa aprobarea returului si inspectarea de catre 7filtre a produsului returnat, suma aferenta returului se va transfera in maxim 14 zile catre client.

In situatia returului, daca clientului opteaza pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs (sau, dupa caz, va achita diferenta de bani).

In cat timp va vom restitui suma aferenta returului?

Rambursarea sumelor pentru returul online se va face in cel mult 14 zile de la data la care 7filtre intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care 7filtre este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Ziua in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, 7filtre va prelungi termenul in mod corespunzator.

Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul efectuarii returului

In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii 7filtre vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.

Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare: costurile cu returul produselor vor fi suportate de client!

Returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid. Pentru a returna un produs puteti alege orice firma de curierat doriti, sau puteti opta pentru firma de curierat cu, care firma noastra are contract beneficiend astfel de tarife preferentiale. Taxa de retur va va fi comunicata scriptic inainte de ridicare.

Unde trebuie trimis produsul care doresc sa il returnez?

Lucrand cu mai multe depozite, adresa de retur difera in functie de produs. Ca atare, te rugam sa nu trimiti nici un produs pe alta adresa decat cea indicata in mailul pe care il vei primi ca raspuns la solicitarea de retur pe care ai facut-o.

7filtre poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.